czwartek, 19 września 2013

Home alone

Pierwsze wieczory w pustym mieszkaniu zawsze są nieznośne. Nie wiem, czym się zająć, czas mija powoli, jak krowa się wlecze, a ja tylko siedzę na kanapie bez sensu. Postanowiłam więc sfotografować wykonany ostatnio przeze mnie prościutki komplecik biżuterii, niestety przy sztucznym oświetleniu, więc ogólnie zdjęcie jest do kitu, no ale jest.


Teraz bym sobie chętnie poscrapowała, ale wszystko powyjmować z szafki trzeba, na biurko się z kanapy przenieść, obudzić się trochę... Ech, ileż to roboty! Nijak, nijak, nijak...

Może jednak uda mi się zmotywować i zrobić chociaż to, co planuję od dawna: porządek w mojej twórczej witrynce - trzymam tam wszystko, co potrzebne do szycia, scrapowania, szydełkowania. Chcę jeszcze przenieść tam moje biżuteryjne przydasie, bo na razie siedzą w kartonowym pudełku. Nie wiem, czy pokażę zdjęcie before, bo jest tam naprawdę paskudnie, ale after na pewno się pochwalę (o ile się zmotywuję i zadziałam!).

Trzymajcie kciuki za moje ogarnięcie ;-*

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki Lidko, bo ja sama się za to zbieram od lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc i ja trzymam kciuki za Ciebie ;-) Jakiś ciężki czas nastał dla mnie.

      Usuń
  2. prosty i sliczny ;)
    nominowalam Cie do LBA i zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplecik! Taki elegancki! A zdjęcie ma swój urok. Mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik! Taki elegancki! A zdjęcie ma swój urok. Mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cierpię na brak motywacji ostatnio...Nic mi się nie chce, nawet najprostrze czynności zajmują mi wieki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety to ta zbliżająca się jesień tak na nas działa ... dobrze, że dzisiaj jest trochę słońca ;) A zestawik bardzo fajny ...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny komplecik ;)
    trzymam kciuki za ogarnięcie, bo bardzo chętnie zobaczę Twój twórczy kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi, że do mnie wpadłaś! Ja też przeniosłam się z woj. łódzkiego do Szczecina ;) Niedługo zaczynam studia, więc bardzo dziękuję za informacje pod moim postem! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik :)
    Bardzo mi się u Ciebie spodobało...zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy komplecik, przyjemny wiziorek, taki nie przytłaczający

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...