poniedziałek, 16 września 2013

Jestem, piszę, kartkuję

Hej, Kochane.

Znów była długa przerwa. Ja już nie będę obiecywać, że wracam z pełną parą, że regularne posty, że tworzyć będę i pokazywać Wam to, co stworzone. Ale proszę Was o trzymanie kciuków za moją systematyczność.

Co u mnie?
Pracuję. Dziś wstałam o piątej, taka godzina na co dzień dla mnie nie istnieje, więc od powrotu z pracy tylko leżę na kanapie. To jeden z tych siódmych dni, kiedy od konstruktywnej działalności samą siebie zwalniam.
Poza tym: z niepokojem czekam na październik, który będzie w tym roku zupełnie inny, niż dotąd. Właściwie każdy październik jest  inny od poprzedniego, ale w tym będę musiała pracować na trzy razy większych obrotach niż zazwyczaj i boję się, że przyjdzie mi podjąć trudną decyzję.
Ponadto: kartkuję. Jeśli już biorę się za papierki, to robię kartki. Nawet bez okazji (bo ta w końcu przyjdzie). Tworzenie kartek sprawia mi największą przyjemność.

Dodatkowo muszę przyznać, że strasznie mi smutno i zła jestem na samą siebie, że się zorganizować nie mogę i spotkać z osobami, na których mi zależy i którym to obiecałam. Ja naprawdę nie powinnam już niczego nikomu obiecywać.

Jest troszkę nijak.


Pokażę Wam jednak - dla zmiany nastroju - kartkę, którą zrobiłam dwa dni temu na prośbę koleżanki. Z kartki jestem zadowolona, ze zdjęcia nie - światło słabe, a ja nie miałam ochoty na zabawy w fotografa, więc i kolory minimalnie przekłamane :<


No i last but not least: witam serdecznie nowych obserwatorów! Bardzo się cieszę, że mimo mojej rzadkiej tu ostatnio obecności zechcieliście być na bieżąco z moim blogiem ;-* Zapraszam Was również do polubienia mojej strony na facebooku - link znajdziecie po prawej stronie.

Aha, chciałabym jeszcze szczerze, z uśmiechem podziękować osobom, które obdarzyły mnie ostatnimi dniami zaufaniem i zleciły mi przygotowanie kartek okolicznościowych!


Ściskam mocno, dobrego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. Kartkuj dalej! Cudeńka robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką Twoich kartek! Wiesz o tym, wiesz! :)
    Czasami tak bywa, że człowiek nie może się za nic zabrać a czas ucieka. Przetrwać to trzeba i ogarnąć się. Wiem, że to nie jest łatwe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to Twoje kartkowanie. To dobrze, że robisz przyjemnosc sobie samej i innym tym Twoim kartkowaniem. Dla mnie Twoje kartkowanie jest dużym zrodłem inspiracji. Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...