niedziela, 22 grudnia 2013

Twórczy weekend #2 - kartki terapeutyczne

Poniższe kartki nie są superperfekcyjne. Nie o to w nich chodzi. Zrobiłam je tuż po wyjeździe R., by zająć się czymś, co wymaga skupienia. By nie myśleć. Są to więc moje kartki terapeutyczne ;-)

Za jakość zdjęć odpowiada mój telefon. Aparat jest obecnie w Maroko.






Pozdrawiam Was cieplutko i tym, którzy przygotowują się do świąt życzę spokojnych przygotowań ;-) Aha! Pogoda jest wspaniała <3 5-10 stopni w grudniu, żadnego śniegu: BAJKA!

3 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcja nie jest najważniejsza, lecz to, że zaplanowałaś sobie coś i to wykonałaś. Bardzo uroczę kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne efekty terapii :) Macie ze sobą teraz kontakt czy są problemy z zasięgiem? Trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...