poniedziałek, 3 lutego 2014

CANDY dla dużych i małych!

Hej Kochani!

Mam coś dla Was! Ale nie tylko ja :-) Wspólnie z rodzicami małej Kseni - Agatą i Irkiem, którzy prowadzą cudownego bloga Zapisane Chwile, przygotowałam dla Was małe co nieco. Zapisane Chwile to wspaniały blog parentingowy, albo raczej: blog rodzinny - pełen ciepła, miłości i pięknych zdjęć.

Zapisane Chwile postanowiły obdarować Was książką Naciśnij mnie, natomiast ja - własnoręcznie przygotowanym albumem, który będzie przydatny w udokumentowaniu kilku ważnych chwil z życia dziecka :-)






W albumie pozostawiłam dużo wolnej przestrzeni, aby przyszli właściciele sami mogli wypełnić ją swoimi wspomnieniami - zdjęciami, podpisami.

Album wykonałam w większości z cudownych papierków i przydasi od Rapakivi. Same karty albumu to pocięte bazy do kartek, które wygrałam w Rapakiviowym candy :-)

A jakie są zasady candy? O tym przeczytacie już na facebookowych stronach: mojej i Zapisanych Chwil. Wejdźcie koniecznie, bo to tam, na Facebooku, odbywa się candy. Spieszcie się - trwa tylko tydzień! :-)




Buziaki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...