środa, 8 stycznia 2014

Dwanaście rzeczy


Hej, hej!


Jest środa, dla mnie każda środa to paskudny dzień z uwagi na zajęcia, jakie mam tego dnia. Poza tym pada i jest ciemno. Wiem, że ładną mamy wiosnę tej zimy, ale marzy mi się już taka prawdziwa wiosna, potem lato - wtedy da się żyć! Niebo jest niebieskie, a nie szarobure, na drzewach zielone liście... Ajj, ja chyba wyemigruję kiedyś do kraju, w którym panuje bardziej sprzyjający mi klimat.

A dziś trzeci dzień wyzwania Uli. Pokazujemy dziś listę dwunastu rzeczy, jakie chcemy zrobić w tym roku.
Oto moja lista:



Powinnam do niej jeszcze dorzucić dwa punkty: pisać starannie i uzbierać kasę na aparat...


Dobrego dnia ;-)


23 komentarze:

  1. Zainteresowało mnie to zpagetti, muszę się dowiedzieć więcej. Masz jakieś sugestie, gdzie o tym poczytać/pooglądać? oczywiście jest google, ale zawsze ciekawiej z polecenia :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis, jak zrobić samodzielnie zpagetii z T-shirtów bez wiązania supełków co kilkadziesiąt centymetrów jest tutaj: http://www.craftpassion.com/2009/05/recycle-tutorial-making-of-t-shirt-yarn.html/2 :-) Z męskiej koszulki w rozmiarze XL wyszedł mi motek, z którego zrobiłam koszyczek na drobiazgi :-) No i oczywiście można też kupić gotową włóczkę Hoooked Zpagetti, ale jest droga, ma co chwilę supełki i jest nieregularnej szerokości.

      Usuń
    2. Dziękuję, obejrzałam, zrozumiałam, teraz potrzebuję męskiego podkoszulka. Mam ochotę zrobić coś na szyję, na razie jeszcze nie wiem co i jak, ale szukam inspiracji :)

      Usuń
  2. Jeden cel mamy wspólny - garderoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w sumie nie taki trudny, bo nie lubię zakupów ciuchowych :P I jak już mam coś kupić, to myślę miesiąc, czy właśnie to, czy na pewno, bo szkoda mi każdego grosza - wolałabym wydać na włóczkę albo na papiery do scrapu... Ale faktem jest, że skądś wzięły się w mojej szafie te wszystkie ciuchy, w których chodzę tak rzadko albo i wcale - tego chcę uniknąć :-)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja kreatywna lista :)
    Bedę trzymać kciuki żebyś wszystkie punkty odhaczyła na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to plan działania na Nowy Rok już masz :-)
    Powodzenia w realizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar zrobić włóczkę t-shirtową, ale nie mam tego na liście, natomiast pokrywa się punkt o narzucie i o sklepiku, chociaż ja to jeszcze nie wiem, czy sklepik akurat. Fajna, skupiona na kreatywności lista. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :-) I ja trzymam kciuki za Ciebie!

      Usuń
  6. Zycze powodzenia w realizowaniu postanowien:) Widze, ze kilka postanowien mamy takich samych ;)
    A jezeli chodzi o eksperymentowanie w kuchni to zapraszam na www.codzienne-gotowanie.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle twórczych rzeczy zaplanowałaś na ten rok! Trzymam kciuki, abyś zrobiła wszystko z listy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie wiec bardzo kreatywny rok- zycze by wszystkie punkty doczekaly sie realizacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę bardzo dużo 'robótkowych' zadań - będę zaglądać po efekty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo konkretna i praktyczna jest Twoja lista :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo udało Ci się tego nazbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków! I jestem pełna podziwu, że udało Wam się przeczytać moje bazgroły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ruszyla mnie Twoja lista. Ja wciaz szukam pomyslow na moja. Ale pod punktami od 1 do 4 sie podpisuje. pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  14. "Rozważnie uzupełniać garderobę" - bardzo fajnie ujęte w słowa postanowienie noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie pomogę przy realizacji pierwszego punktu! :) A środy też nie lubię, ze względu na zajęcia - caaały dzień na uczelni.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...