poniedziałek, 6 stycznia 2014

SŁOWO o mnie & Tydzień pod hasłem... #6

Cześć!

Wystartowało styczniowe wyzwanie fotograficzne Uli. Dziś dzień pierwszy - zajrzyjcie na blog Uli, by zobaczyć inne interpretacje tematu Słowo, które ciebie przedstawia.

A zatem... Słowo, które mnie przedstawia:


Uczyłam się kiedyś języka migowego. Kto nie zna polskiego alfabetu - niech sam znajdzie tłumaczenie :-) Tak, tak - może przy okazji któraś z Was się zainteresuje i postanowi nauczyć się podstaw języka migowego? Zachęcam!

Powyższe słowo charakteryzuje mnie ostatnio i nie jestem z tego dumna. Takie dni. Właściwie to odnosi się tylko do obowiązków. Bo jak w grę wchodzi zrobienie czegoś, co lubię, to... działam! O, tak jak tutaj:



Ostatnio uzbierało mi się mnóstwo twórczych planów na styczeń i nie wiem, jak pogodzę to ze zbliżającą się sesją i koniecznością odrobienia nieobecności na zajęciach... Ale dam radę. Muszę się tylko zorganizować.

Dziś poniedziałek, a co to oznacza? Ano to, że dzielę się z Wami hasłem, które będzie mi towarzyszyło w tym tygodniu:


Zachęcam Was do uczynienia tych słów także swoim hasłem na tydzień, albo i na dłużej. Wyobraźcie sobie siebie za rok, za dwa, za dziesięć lat - co chcecie wtedy wspominać? Za spełnienie jakich marzeń będziecie sobie dziękować? Zróbcie to już dziś, jutro, za tydzień; róbcie codziennie to, co uszczęśliwi przyszłe wersje Was samych.

A na blogu pojawił się nowy nagłówek. Jak Wam się podoba? Niebawem więcej zmian!


Ściskam Was mocno :-) Do zobaczenia w kolejnych dniach wyzwania.
Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebooku. Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Czy to słowo to 'leniwa'? tak mi pasuje, ale nie sprawdzałam z językiem migowym, tylko tak na wyczucie ...
    bo chyba też trochę leniwa jestem ...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na wyczucie też ono pasuje :)
      Uświadomiłaś mi, że to moja druga cecha... ale zapewne przyszłaby mi do głowy na samym końcu!
      Świetny sposób na pokazanie słowa!

      Usuń
  2. Świetny nagłowek :) Pomysł na zdjęcie bardzo oryginalny - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie :)!
    Nie możesz być leniwa... Leniowi nie chciałoby się zrobić tylu zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiałam rozszyfrować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na interpretację tematu. zawsze chciałam się nauczyć języka migowego

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś z encyklopedii się uczyłam sama ale nie pamiętam już :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej interpretacji tematu w Wfie jeszcze nie widziałam! Bardzo orginalna:) I podziwiam Cię za znajomość języka migowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! :-)
      No ale z tą znajomością to bym nie przesadzała - byłam na kursie 12 lat temu :D Pamiętam tylko litery, "dzień dobry"... I że "bank" od "chama" różni się tylko tym, że dłońmi ruszamy mniej gwałtownie :D

      Usuń
  9. Moje dziecko w przedszkolu uczyło się języka migowego, bo miało niedosłyszącą koleżankę. Do tej pory w szoku jestem, jak wiele (w zasadzie wszystko!) można w ten sposób powiedzieć.
    Pomysł na interpretację tematu jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...