czwartek, 9 stycznia 2014

Lubię

Dziś, w czwarty dzień wyzwania Uli, po raz pierwszy w tej edycji nie zobaczycie na zdjęciu mojej łapki ;-) Zobaczycie za to ulubione do pracy kreatywnej przedmioty i kolory. To tylko symbolika, bo gdybym miała pokazać wszystko, z czego uwielbiam tworzyć, to z pewnością by mi to w kadr nie weszło.



Widzicie zatem dwie pasje, które urodziły mi się w ubiegłym roku:
- zabawę z papierem, a więc scrapbooking, cardmaking i tym podobne rzeczy,
- szydełkowanie.

Poza tym: kolory. Przechodzę różne fascynacje konkretnymi kolorami, ale te naturalne, spokojne barwy kocham niezmiennie. Szarości, beże, biele. Przełamane jakimś żywszym kolorem: niebieskim lub czerwonym. Uwielbiam!

Na zdjęciu widać klej Tacky Glue. Kupiłam go w Empiku, bo skończył mi się Magic i nie było już gdzie go kupić, otwarte były już tylko centra handlowe. Tacky Glue polecany jest przez producenta do papieru, do projektów DIY itp. Okazało się, że jest naprawdę fajny! Wygodny w użyciu, ładnie się dozuje. Opakowanie ma dużo lepsze niż Magic, który lubi pękać przy wyciskaniu kleju czy zwijaniu tubki. Po wyschnięciu jest przezroczysty i trzyma mocno. Polecam, choć nikt mnie nie sponsoruje ;-)


Teraz biorę szydełko w dłoń, włączam jakąś spokojną muzykę i odpływam myślami w siną dal!
Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Też kleję przy pomocy Magic, ale chętnie wypróbuję Tacky Glue. Bardzo ładne kolory na Twoim zdjęciu, to przełamanie czerwienią i niebieskim jest super!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te kolory! Ostatnio nawet okupuję ciągle włóczkę w kolorze surowego lnu - może ta "faza" mi z czasem przejdzie na jakąś inną barwę, ale póki co - nie ma sobie równych :) Bardzo ładny papier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że nawet jeśli jakiś nowy kolor się pojawi na horyzoncie, to i tak... pięknie będzie wyglądał w połączeniu z kolorem surowego lnu :-))

      Usuń
  3. Bardzo ładne zestawienie :) też lubię szydełkować, scrapbookingu jeszcze nie próbowałam, ale z wielką przyjemnością oglądam prace innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :-) Niewiele materiałów potrzeba na początek, by się przekonać, czy sprawia to frajdę :-)

      Usuń
  4. Śliczna kompozycja i świetne pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kleję tylko na magic. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. praca z papierem jest mi obca, ale szydełko.... oj, dobrze Cię rozumiem :)

    czyli wyszło Ci takie mini-lokowanie produktu (bez sponsora oczywiście) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, a ja sobie przywiozłam 4 tubki magica. Następnym razem przetestuję ten klej, który polecasz.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...