niedziela, 12 stycznia 2014

Twórczy weekend #5 - i znowu szydełko!

Cześć :-)

Ostatni dzień wyzwania Uli upływa nam na interpretowaniu tematu: handmade. U mnie dzisiaj bez szału, pokażę Wam tylko podstawkę pod garnek, o której pisałam w ostatnim poście, a także koszyczek. Podstawkę zrobiłam ze sznurka jutowego i home-made zpagetti, natomiast koszyczek ze sznurka jutowego i kawałka sznura - chyba wiskozowego - na którym mój R. uczył się węzłów żeglarskich ;-)






Koszyczek jest bardzo wiotki, chciałabym go usztywnić - można krochmalić jutę?


A teraz uciekam trochę ogarnąć siebie i mieszkanko, bo będę dziś miała gości :-) Buziaki!

4 komentarze:

  1. Niestety nie wiem czy jutę można krochmalić (chociaż podejrzewam, że nie ma przeciwwskazań), a ogólnie sam pomysł koszyczka z juty jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek cudny:) Pozdrowienia i wykrochmal jutę bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy materiał na koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyslowo. Przyznam, ze mi by sie takie cos bardzo przydalo. Pozdrawiam. Hardaska

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...