niedziela, 16 czerwca 2013

Scrap urodzinowy

Dla Haneczki :-)


Bazą jest papier z kolekcji Chatka na weekend Latarni Morskiej - Furteczka. Poza tym wykorzystałam cudowny Szeroki uśmiech z kolekcji Uśmiech proszę Piątku Trzynastego, tekturę falistą, Podusię również z Chatki na weekend, zwykłą niebieską kartkę i inne drobiazgi :-) Jak widać, z papieru Piątku Trzynastego wykorzystałam nawet pasek z nazwą - napisy okazały się całkiem pasujące ;-)

Zgłaszam LO-sa na wyzwanie NA SZARO Piątku Trzynastego.

A wczoraj byliśmy u Hani i Arka właśnie na urodzinkach, ale i na parapetówce :-) Album, który wykonałam dla obojga, pokażę jutro. Sam wieczór był przemiły - dobrze jest spotkać się z osobami, które niestety rzadko się widuje... Tak, Zosieńko, to o Tobie :-)
Dziś jestem straaasznie rozleniwiona... Wciąż siedzę pod kołdrą - chyba nie powinnam się przyznawać, co? :D Ale tak strasznie mi się nie chce... nic! Życzę Wam takich leniwych dni, jeśli ich nie miewacie, ale i motywacji do pracy, jeśli leniwe dni zdarzają Wam się zbyt często (tego życzę też sobie).

Miłej niedzieli!

3 komentarze:

  1. Czasem po prostu trzeba posiedzieć cały dzień pod kołdrą, zwłaszcza, że dziś niedziela.
    Ja w sumie też dzisiaj pół dnia w pozycji leżącej, ale z notatkami. Wolałabym mieć innego towarzysza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie złożona praca i... Ładne pismo xD Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za zgłoszenie w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy! Dziękuję! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...